de laatste loodjes - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Whitney Stout - WaarBenJij.nu de laatste loodjes - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Whitney Stout - WaarBenJij.nu

de laatste loodjes

Blijf op de hoogte en volg Whitney

14 April 2015 | Nederland, 's-Hertogenbosch

nog maar 2 dagen voor ons grote avontuur in Spanje gaat beginnen! de laatste loodjes op school, nog 5 toetsen te maken en dan is alles afgerond, mijn tas staat al klaar en alles is rond.

De zenuwen gieren door m'n lijf, hoe gaat de reis worden? vinden we een hotel? hoe zijn de mensen in spanje? gaan we een mooie tijd daar hebben? en hoe gaat het afscheid zijn donderdagochtend.. daar zit ik denk nog het meeste mee.. maar goed, de mensen waar ik van hou staan 100% achter mijn beslissing en steunen me echt!

vandaag met Kimberley de laatste dingetjes gehaald, zoals een boek en kleurboeken (haha) wij zullen ons daar niet vervelen. Skype is al gedownload dus contact zullen we met Nederland behouden!

Dat het maar snel donderdag is!!

als we zijn aangekomen zal ik er weer een berichtje op zetten

Tot snel

Liefs,

Whitney

  • 14 April 2015 - 12:48

    Nicole:

    Is het al 26 juni?! Haha. De wijn staat dan iig ijsss koud!
    Ga je missen! Maar gun jou een geweldige top tijd in spainn!
    Xxx

  • 14 April 2015 - 17:26

    Erica Buijs:

    Heel veel plezier daar en vooral genieten! xx.

  • 14 April 2015 - 17:58

    Cora Vosmeer:

    Heel veel plezier en geniet er van ....zangmaatje

  • 15 April 2015 - 18:11

    Willeke Kooiman:

    Lieve Whitney
    Wij Jan en ik wensen jou heel veel Sucses in Spanje
    Dat je er verl van mag opsteken daar
    En dat je samen met Kimberley veel plezier mag beleven
    En hele goede reis en goed op elkaar passen
    Veel liefs van ons Jan en Willeke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Whitney

2,5 maand stage in spanje bij Los caballos Luna

Actief sinds 18 Maart 2015
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 1299

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 20 Juni 2015

buitenlandse stage

Landen bezocht: